-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt fra "superbillig & smått".
Nå er det Chery sin tur til å komme med en minibil til virkelig minipris. En lovende utvikling.
Etter at GMs samarbeidspartner Wuling knekket koden med sin Mini EV, er det flere kinesiske produsenter som forsøker seg med mer eller mindre primitive elbiler med priser ned mot 50.000 kroner.
Dongfeng har forsøk seg med sin Fenguang, men den siste nå, er Cherys lille Ice Cream. Jovisst, den heter det.
30.000 yuan er ca. 40.000 kroner. Litt mer enn for Wuling-bilen, men iskremen har en design som gjør at den ser litt mer voksen ut også.
Dette er den første bilen i Cherys kommende iCar Ecology serie, samtidig som den er kodet QQ sammen med andre av Cherys bybiler.
Hvis du syns denne ser liten ut, er det et bevis på at bildene ikke lyver. Den måler 298 x 150 x 164 cm og har en akselavstand på nesten 2 meter. Vekten på den enkleste er rett under 700 kg. Med alt stasjet – og utstyrslisten er forbausende lang – er vi oppe på 740 kg.
Det påstås at det er plass til fire personer på innsiden – det hjelper selvfølgelig at dette er en så komplett boks du kan klare å lage – akkurat som Wulings. Men det er bygget inn et par ekstra stylingelementer her.
Fronten har et helt eget uttrykk og antydningene til skjermer er enda mer utpreget her. Selv om det er kanskje en dårlig idé å gjøre spesielt oppmerksom på 12-tommere med 145/70 dekk? Ikke spesielt imponerende.
Den u-formede dagkjørelys-signaturen og den svarte platen nederst på fronten, som sikkert skal inneholde ekstralamper med tiden, er med på å få den til å se enda bredere ut enn den er.
Baklysene er modellert etter hovedlysene foran, dessuten er det åpenbart plass til runde reflekser og kanskje ryggelys der bak.
Interiøret har de ikke vist bilder av ennå, men det de forteller om drivlinjen er at den har en motor i hekken som yter 20 kW og 85 Nm. Den mates fra litium jernfosfat batterier som skal kunne bidra til en rekkevidde på 120 til 170 km.
Går du inn på Tmall kan du kjøpe en der, med 60 dagers angrerett. Problemet er, du må kunne litt kinesisk.